Heureka fb
Zavolajte nám: 737 051 520 (po - Št: 6:30 - 19:30, Pi: 6:30 - 17:30)
košík: prázdny

Prihlásenie a registrácia

Prihlásenie Facebookom

Prihlásiť sa Facebookom
MVDr. Valešová Na otázky reaguje

MVDr. Veronika Lesiukova

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je běžné kastrovat králíka a zda to nen…

Prejsť do poradne

Priania a sťažnosti

Nové komentáre môžu zadávať len prihlásení zákazníci. Prosím zaregistrujte sa . Ďakujeme.

zoznam príspevkov

  • 08.10.17

    Katarína Balgavá

    Dobrý deň, kupovala som u vás 1-litrové šampóny Beaphar, ale už ich dlhšiu dobu nevidím v ponuke...budete ešte niekedy mať tieto 1-litrové šampóny?

    přidat odpověď

  • 15.09.17

    Šimon Galko

    Dobry den chcem sa opytat ci neplanujete do ponuky zaradit aj tzv vulkanicke kamene ktore psikom detoxikuju moc a nezostavaju po nich zlte vypalene miesta na travniku, krikoch a podobne priklafam aj link. Dakujem za odpoved. https://ostatne-pomocky-pre-psov.heureka.sk/dog-rocks-vulkanicke-kamene-petsafe/?gclid=EAIaIQobChMIxbn41oOo1gIVFIGyCh2S-wg4EAAYASAAEgJ7lfD_BwE

    zobrazit odpověď (1)

  • 09.08.17

    Petra Černejová

    Objednávka šikovne vybavená, spokojnosť. Len som objednávala 4 vrecia granúl a chladiacu podložku ktorá bola pod vrchom v strede a pri rozbaľovaní som ju nožom prerezala lebo bola hneď pod otvorom. Ale inak spokojnosť.

    přidat odpověď

  • 04.07.17

    Narcisa Štefková

    Dobrý deň, práve mi prišla zásielka objednaného krmiva. Krmivo je síce profine, ale kuracie, objednala som si morčacie, lebo pes má alergiu na kuracie. Môžem vedieť, prečo bola moja objednávka zmenená ? Som veľmi nahnevaná a neviem. Žiadam o vysvetlenie. Ako že čo mám teraz robiť s 30 kg krmiva. Štefková objednávka 2170007588

    zobrazit odpověď (1)

  • 29.06.17

    Katarina Minarechova

    Dobry den, v maji mi prisiel prepravny box na nosic bicykla TRIXIE do 8kg.Pouzila som ho cca 5 krat na prenos kocura s hmotnostou 6 kg a zacal sa v spodnej casti trhat. Chcela by som ho reklamovat....na aku adresu ho mam zaslat ? Dakujem

    zobrazit odpověď (1)

  • 15.06.17

    Vlasta Matovičová

    Pekný večer,na českej stránke krmení som si chcela uplatniť zľavu,ktorá mi bola na mejl zaslaná,ale pri registrácii ma hodilo hneď sem na slovenskú stránku,objednávala som krmivo prins a číslo kódu na zľavu 150 Kč bolo F17P361524.Online som zaplatila plnú sumu 442Kč.Bude suma 150 Kč vrátená ?

    zobrazit odpověď (1)

  • 04.04.17

    Annamaria Bogarova

    dobry den dna 11.3.2017. som si pod číslom 2170003162 objednala flexi clasic pasku 5m/50 kg nakoľko dňa 2.4.2017 sa mi páska roztrhla .. a to moj pes má iba 20 kg ... čakala som lepšiu výdrž a kvalitu som veľmi sklamaná že flexi nevydržalo ani mesiac :-(

    zobrazit odpověď (1)

  • 21.01.17

    Slávka Kadlečíková

    Dobrý deň, v objednávke 2170000316 som objednala Aptoflex 200 ml, ktorý prišiel prasknutý a obsah čiastočne vytečený. Viem, že je to skôr sťažnosť na dopravcu, ale možno by bolo dobre umelé flaštičky baliť do bublinkovej fólie, aby sa nepoškodili cestou

    zobrazit odpověď (2)

  • 16.12.16

    Hana Valachovicova

    Dobrý deň, objednala som si u vás krmivo carnilove cat 6kg ku ktorému mala byť pochúťka gratis, ale žiadnu som nedostala.

    přidat odpověď

  • 17.11.16

    Eva Repčeková

    prečo mi nezobrazuje cenu bez dph, kde mám staré objednávky, automaticky ste mi dph odrátali prečo to nezobrazuje, , kupujem na firmu, prosím skorú odpoveď lebo nakúpim inde E. Repčeková - Graphic master

    přidat odpověď

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie