Priania a sťažnosti
karel troška
Dobrý deň chcela by som si objednať toaletu pre hlodavce,fialovej farby ktorú mate v ponuke,len neviem či ju máte na sklade,ďakujem za odpoveď.
Anna Hyvnarová
Dobrý deň,chcem si objednať Trixie dog TOP TRAINER - 23cm S, ale prevziať vo Vašej predajni. Tovar stojí 2,8 €,doprava 4,9€. To mi vôbec nevyhovuje. Ďakujem za Vašu odpoveď.
Michal Točík
Dobry den chcela by som objednat pedigree junior kapsicky ale chcem sa uistit ze ich mate bez ryze lebo tie mi psik nezere dakujem
Eva Štork Beníčková
Dobrý deň prajem, rada by som si u Vás objednala,ale potrebujem vedieť aký datum spotreby je na granulách NUTRAM SALMON & TROUT GRAIN free, ktoré by ste mi v prípade objednania poslali. Za odpoveď vopred ďakujem.
Martin Kučera
Dobrý večer chcela by som sa spýtať, kedy mi príde moja objednávka a vlastne aspoň reakcia na moju objednávku č.#5215 a aj telefonát ktorý sme absolvovali v pondelok a dodnes nemám žiadnu informáciu ani o čísle účtu ,vlastne kvôli rýchlejšiemu vybaveniu objednávky som zadala platbu vopred no začínam uvažovať či nezrušiť objednávku.Dúfam, že sa dočkám odpovede ďakujem Repiská
jitka horáková
Dobry den, daju sa u Vas kupit granule YOrkshir terier Junior aj napr 3- 4 kg ?? 1,5 kg je malo a 7,5 kg uz je vela :) Neaku strednu cesticku by ste vedeli vyriesit a dat do ponuky ?? Dakujem za odpoved
Zbyněk Pošmura
Dobry den, chcela by som sa spytat, ze kedy mi pride objednavka objednala som ju v sobotu a som myslela ze uz pride a este nic je to objednavka #4223
Hana Štefková
Dobrý deň, k stránke mám tri pripomienky: 1. Neviem rýchlo nájsť číslo účtu, na ktoré treba zaplatiť. Možno je na stránke, ale nie je umiestnené na vhodnom mieste, takže som ho nenašiel a musím zaplatiť v hotovosti, čo nemám veľmi rád. 2. Na stránke je veľa čechizmov a českých výrazov. Dosť mi to prekáža a budí to vo mne dojem, že stránka bola preložená len tak ledabolo. 3. Pri nesprávne zadanom captcha kóde musím celú správu napísať znova, pretože to, čo som napísal, zmizlo. Nabudúce sa na príspevok vykašlem a nenapíšem nič.
Petra Bartošíková
Dobrý deň. Moja objednávka číslo #4025 prišla poškodená. Objednala som si keramické misky a jedna z nich je rozbitá. Akým spôsobom si môžem uplatniť reklamáciu? V prípade potreby dodám bližší popis s fotografiami dodaného tovaru. Ďakujem za odpovedď
Petr Žižka
Dobry den, vo vernostnom programe mi ukazuje 98 bodov, ale pri dalsom nakupe sa mi nedaju uplatnit ako zlava, vraj je kupon neplatny. Zaroven sa mi pripisuju dalsie body za nakup, ako sa daju tie body vycerpat? Dakujem