Priania a sťažnosti

karel troška

29.03.15

Dobrý deň chcela by som si objednať toaletu pre hlodavce,fialovej farby ktorú mate v ponuke,len neviem či ju máte na sklade,ďakujem za odpoveď.

Přidat odpověď

Anna Hyvnarová

01.01.15

Dobrý deň,chcem si objednať Trixie dog TOP TRAINER - 23cm S, ale prevziať vo Vašej predajni. Tovar stojí 2,8 €,doprava 4,9€. To mi vôbec nevyhovuje. Ďakujem za Vašu odpoveď.

Přidat odpověď

Michal Točík

12.08.14

Dobry den chcela by som objednat pedigree junior kapsicky ale chcem sa uistit ze ich mate bez ryze lebo tie mi psik nezere dakujem

Přidat odpověď

Eva Štork Beníčková

03.06.14

Dobrý deň prajem, rada by som si u Vás objednala,ale potrebujem vedieť aký datum spotreby je na granulách NUTRAM SALMON & TROUT GRAIN free, ktoré by ste mi v prípade objednania poslali. Za odpoveď vopred ďakujem.

Přidat odpověď

Martin Kučera

29.04.14

Dobrý večer chcela by som sa spýtať, kedy mi príde moja objednávka a vlastne aspoň reakcia na moju objednávku č.#5215 a aj telefonát ktorý sme absolvovali v pondelok a dodnes nemám žiadnu informáciu ani o čísle účtu ,vlastne kvôli rýchlejšiemu vybaveniu objednávky som zadala platbu vopred no začínam uvažovať či nezrušiť objednávku.Dúfam, že sa dočkám odpovede ďakujem Repiská

Přidat odpověď

jitka horáková

31.01.14

Dobry den, daju sa u Vas kupit granule YOrkshir terier Junior aj napr 3- 4 kg ?? 1,5 kg je malo a 7,5 kg uz je vela :) Neaku strednu cesticku by ste vedeli vyriesit a dat do ponuky ?? Dakujem za odpoved

Přidat odpověď

Zbyněk Pošmura

12.12.13

Dobry den, chcela by som sa spytat, ze kedy mi pride objednavka objednala som ju v sobotu a som myslela ze uz pride a este nic je to objednavka #4223

Přidat odpověď

Hana Štefková

21.11.13

Dobrý deň, k stránke mám tri pripomienky: 1. Neviem rýchlo nájsť číslo účtu, na ktoré treba zaplatiť. Možno je na stránke, ale nie je umiestnené na vhodnom mieste, takže som ho nenašiel a musím zaplatiť v hotovosti, čo nemám veľmi rád. 2. Na stránke je veľa čechizmov a českých výrazov. Dosť mi to prekáža a budí to vo mne dojem, že stránka bola preložená len tak ledabolo. 3. Pri nesprávne zadanom captcha kóde musím celú správu napísať znova, pretože to, čo som napísal, zmizlo. Nabudúce sa na príspevok vykašlem a nenapíšem nič.

Zobrazit odpověď (1)

Petra Bartošíková

18.11.13

Dobrý deň. Moja objednávka číslo #4025 prišla poškodená. Objednala som si keramické misky a jedna z nich je rozbitá. Akým spôsobom si môžem uplatniť reklamáciu? V prípade potreby dodám bližší popis s fotografiami dodaného tovaru. Ďakujem za odpovedď

Přidat odpověď

Petr Žižka

27.08.13

Dobry den, vo vernostnom programe mi ukazuje 98 bodov, ale pri dalsom nakupe sa mi nedaju uplatnit ako zlava, vraj je kupon neplatny. Zaroven sa mi pripisuju dalsie body za nakup, ako sa daju tie body vycerpat? Dakujem

Přidat odpověď